Pod hasłem „Bliscy kochają plisy” ruszyła nowa kampania reklamowa firmy Akant. Podkreśla, jak doskonale osłony dopasowują się do stylu życia i codziennych potrzeb ich użytkowników.
Na kampanię składa się kilka kreacji prezentujących różne wykorzystanie osłony. Bohaterami są: starsza kobieta, wysportowany mężczyzna, mały chłopiec i pies. Domownicy korzystają z osłony na różne sposoby zależne od ich zainteresowań, wzrostu czy aktualnych potrzeb. Plisa okazuje się być dobrym rozwiązaniem dla każdego.
– Zależało nam, by tym razem pokazać codzienne wykorzystanie plisy i to, że idealnie pasuje nie tylko do okna, ale też do samych użytkowników – tłumaczy Anna Maria Brańka, Dyrektor Marketingu w Akant. – Elastyczność plisy widać w codziennym życiu, w małych prostych czynnościach. Możliwość ustawienia osłony na dowolnej pozycji daje nieograniczoną liczbę możliwości wykorzystania jej. Ma zasłaniać i odsłaniać dokładnie to, co chciałby jej użytkownik i dokładnie wtedy, kiedy tego chce.
W ramach kampanii firma Akant zachęca również swoich Klientów do udziału we wspólnej zabawie i prezentowaniu w portalach społecznościowych, jak ich bliscy kochają plisy.
W ubiegłym roku firma stworzyła kampanię „Dopasowana do różnych kształtów”. Kreacje prezentowały modelkę ubraną w efektowna suknię z plisą, która miała symbolizować idealne dopasowanie żaluzji plisowanej do różnego typu okien. Tym razem kampania skupia się na podkreśleniu symbiozy między osłonami, a stylem życia.
Kampania „Bliscy kochają plisy” składa się łącznie z 5 kreacji, które będą prezentowane w kanałach komunikacji firmy Akant.
Komentowanie zamknięte.